De ce tragem chiulul?!

(o intrebare care framanta ministerul educatiei si nu numai) Fenomenul chiul, cunoscut si sub numele de boala, chiulangita, se manifesta atunci cand un elev se plictiseste sau pur si simplu nu merge la o ora( 2,3,4…s.a) fiindca profesorul/profesoara il asculta din lectie si respectivu nu si-a invatat!(tipic elevului din ziua de azi) , eu zic ca nu e bine sa plecam de la ore pentru ca mai tarziu o sa vrem sa mai facem o scoala si nu mai putem fiindca nu am invatat cand a trebuit(aici sa nu ma credeti), sa vedem si alte motive sau stiluri de chiulit de la ore….Salutare!

25 comments so far

  1. dheo on

    de ce?
    ca asa fac toti, ca vom fi numiti tocilari daca nu o facem si noi, ca sa ne mai prostim sau ca sa fim ca toti ceilalti…aiurea

  2. anonim01 on

    adica tu esty tocilar?….haha si ce cauti aici pe blogul asta nu ai vazut k nu prea ai voie!, sa lasam si alte specii in pace!….bv mane si tine-o tot ase!

  3. elevu on

    pai mai anonime, sa fim seriosi! cateodata nu ai sta si tu la ora stiind k ieri in loc sa iesi pe-afara ai stat si ai lucrat la un proiect, chiulesti cu ceilalti si ..ce castigi, ba din contra pierzi, si…sa nu luam chiar asa in nume de rau „tocilari”, eu sincer as vrea sa invat mai bine dar mi lene;))):)))

  4. guvi on

    de cand sunt in liceu…..am intampinat mereu proverbul…zicala…ce-o fi… „unul pentru toti…si toti pentru unu” cateodata…ni se pare logic si de-a dreptul corect(cand e in favoare noastra)…..dar atunci cand nu suntem vinovati de anumite lucruri…cand ne vedem bagati in aceeasi oala…..repede stim s ne umflam in pene…si sa protestam intr-un anumit fel sau altul 😛
    si atunci de ce sa fi oaia neagra?????de ce sa cadem in ochi rai colegilor…de dragul de a ne face o imagine buna in fatza profilor???k majoritatea evita sa chiuleasca…pt a fi un elev model…ridicat in slavi de dragutzele cadre didactice…dar in acelasi timp….pierzand increderea colegilor….
    nu omori p nimeni…chiulind….
    pierzi o ora…2….3….hai fie…4..5:P….dar…cand o sa termini scoala..o sa-ti aduci aminte cu drag de anii de liceu….si mai ales de colegii cu care in 4 ani…ai petrecut clipe faine…dar si mai…..dificile…dar toate astea o sa iti lipseasca intradevar….dar cel mai mult….colegii…parerea mea

  5. elevu on

    da….ai drepatate paula, daca esti prea sfant la scoala, nu o sa stii sa te distrezi, viata fara „pericole” e o viata simpla!, eu am chiulit si inca chiulesc, de ce sa fiu eu acela pe care sa ma strige colegii tocilare si alte feluti knd pot fi unul la care vine colegu sa merg cu el!, profesorii stiu cam cum si care e treaba pentru ca si ei la randu lor au fost elevi si stiu ce se intimpla cu noi sau chestii!….se supara ei dar se supara asa 5 minute , nu cum si-ar aduce colegii aminte de tine, „tocilar” sau om pe care nu te poti baza in „evenimente” mai neadecvate unui elev!…..Legea e facuta pentru a fi incalcata!…Salutare all

  6. Stephy on

    Eu fugeam inainte de la ore mult, si mi-am dat seama ca nu-i bine ca am pierdut multe lectii etc etc…si am observat ca daca nu mai am absente am si medii mai mari asa ca…nu mor daca stau la scoala…asta e nu am ce face:((, no si acum mai fug la cate o ora pe saptamana:D da nu ma mai prostesc:D pa pa pooop colegu meu

  7. impresiiblonde on

    de ce? uite-aici una dintre explicatii:

  8. elevu on

    blond-o….;))…acuma fiecare in felul lui dar daca asa te exprimi tu..oricum..frumoasa ideea….nu am incercat:))

  9. ionaandreea on

    hai sa fim seriosi…nu e vorba numai ca ne cred altii tocilari….eu de ex sunt in clasa a 12a…si din a9a…chiulesc intruna…nu ptr ca sa nu imi zica ceilanti tocilara ci pentru ca pur si simplu te saturi cand mergi la unele ore si te plictisesti…sau ai ore pan la 2 juma si mori de somn si foame…..intelegem cu totii ca fara scoala nu facem nik in viata dar nici dak chiulesti nu ti se intampla nik nu?????

  10. elevu on

    sunt aproape sigur, nu este elev in istoria invatamantului care sa nu chiuleasca de la o ora..din clasa 1-a paan in facultati, viata fara riscuri e o viata plictisitoare, eu chiulesc tot din motive asemanatoare cum zice si ioana…servus la toti elevi!

  11. dj_alynutz on

    elevii au chiulit, chiulesc si vor chiuli in continuare..in atatia ani de scoala nu ai cum sa nu chiulesti cel putin de la o ora..eu chiar si azi am chiulit..tre sa chiulesti macar odata la doua saptamani:)))..exista totusi si exceptii..bye

  12. Oana on

    Salut!Am terminat liceul de un an si ceva, dar chiulitul cu toata clasa era cel mai tare (era solidaritate) si mergeam pe ideea: ce puteau sa faca intregii clase; daca nu treceau cu vederea, se mai trezea cate un prof sa ne dea lucrare…

    Cred ca daca profii au pretentia sa le mergem la ore, ar tb sa ne dea si alte motive (sa-si faca orele antrenante) decat acela ca ne alegem cu absente. Nu? Voi ce solutii propuneti?

  13. mr juve on

    sunt in clasa a-9-a si nu este saptamana sa nu chiulesc.. deobicei chiulesc tot la aceleasi ore , da mai si schimb .. sunt materii la care n-am mai fost de 1 luna 2, iar la religie n-am mai fost de 3 luni juma’..motive sunt destule, dar deobicei chiulesc pt a manca, pt ca ma roaga diversi colegi sau pt ca ma plictisesc la scoala.. cred ca nu-i nimic rau in a chiuli si nu ma doare pe mine de absente k oricum la finalul semestrului cineva rezolva problema aceasta ( ori diriga, ori mama, ori motivari cumparate, etc..)

  14. rave on

    deci daca ai ore de la 7 jumate pana la 2 si nu chiulesti obosesti psihic…..si devii un fel de zombi..yo personal nu as mai vrea sa chiulesc da nu ma pot abtine si chiulesc aproape in fiecare zi la ultimele 2 3 ore…..normal ca daca stiu ca am de dat niste teze sau teste importante ma screm sa stau…..dar ma streseaza si apsentele

  15. un elev.....dory on

    de fel chiulesc la ultimele 2-3 ore snt obosit nu am cum sa fac fata la atatea ore….cred ca am vreo 300 intr-un an intreg….si se mai si intreaba ministrul educatiei de ce chiulim….RASPUNS:orele sunt prea grele sau in loc sa iei o nota proasta mai bine o absenta

  16. LaVidaLoca on

    de ce chiulesc?…hmmmmm…..poate ca sunt PREA MULTE ORE SI ORARU PREA INCARCAT!!!!….daca as sta la toate orele as ajunge acasa pe la 8 jumate ca invat de la pranz

  17. Anca on

    De ce chiulesc elevii? Nu stiu. Daca ar fi dupa mine, as sta la scoala all day long. Eu chiulesc la o singura materie (germana), pentru ca nu pot s-o sufar pe profesoara, nu inteleg nimic din stilul ei de predare, nu-mi place germana, de aici rezultand temele pe care nu le fac. Si prefer sa-mi iau absenta de rigoare decat un 4. Deci e vina cui ca elevii chiulesc? (Lasandu-i la o parte pe cei care chiulesc pentru a-si petrece timpul cine stie pe unde..) Nu si a profesorilor care nu stiu sa-si faca orele interesante? Pentru ca elevi constiinciosi inca mai sunt..

  18. mihaela on

    Eu chiulesc la romana,mate,chimie,istorie,franceza engleza,sport,latina.mah plictisesc…la sc.in fiecare seara zik k „maine merg la sc”si a doua zi de dimineatza nu imi vine chef de scoala…:)):)) shi stau akasa>:).pe primul semestru am ramas corijenta la chimie k nu am venit la ore shi knd mia dat test am scrie 2 prop:)):)).shi pt asta am ramas corijenta:((:((:((:((shi tocmai astazi am chimie de la 12 la 1:)):)):)):))sa fc aia pok de mah m-ai duk io l vreo h de-a ei:)):)):))=)))

  19. bya on

    8 ore frate.. merg la scoala si stau kt takmio.. k si lui i da drumu mai repede de la munca… de ar fi vreo 5ore akol si de la 9… ma trezesk la 7, kati vine sa mai faci ceva la ora aia

  20. scoalaemisto on

    Eu nu am chulit din clasa a I-a si nici nu o sa chiulesc. Luati si invatati!!!

    Profesor de Chimie Georgeta Elena Maria

  21. AAR on

    Eu chiulesc pt k materia asta se invata si acum 20 de ani . si cum a evoluat planeta noastra in 20 de ani ….
    adica .. k sa nteleaga tot romanu
    parintilor nostrii le placea sa invete k , era ceva interessant .. acuma pt noi e plictisitor is enervant …
    ar trebui sa faca ceva care pur is simplu sa iti atraga atentia .. clasa pt prosti .. mediocrii si destepti . k dak ii bagi pe toti intro clasa . aia prosi , chiulesc aia mediocri tot asa . aia destepti nu au ce sa invete
    asa k cu 3 clase . ca sa existe mereu ceva cool de invatat , ar fi altceva

  22. ma on

    ma ce fain cand fuge cate o clasa intreaga

  23. Elve cica silitor da lenesi:)) on

    Ma cum sa nu chiulesti am unu in clasa are 40 de apsente:)) e in clasa a 5 cu 40 absente da la liceu =)) ori cum as invatamai mult da nu pot ca mie o lene……..:”>

  24. !0@n@.indescriptibil on

    salz all….nushce sa zik despre chiulit….adevarul e k si eu mai chiulesc cateodata …nah…ma plicty la ore(numai la unele).Stiu k nu e prea bn sa chiulesty da…nu poti sa stay in fiecare zi cumintzel la toate orele nu?Cate o absentza din knd in knd nu strica nuh???POopz all:-*

  25. alex on

    Sunt in clasa a-8-a si chiulesc cand nu mai vreau sa mai stau ca prostul la scoala.Orarul e plin de materi care mai de care mai tampite facute doar pentru a avea profesori loc de munca.Daca ar fi zilnic doar 4-5 ore de scoala ar fi deajuns si sar reduce nr. de chiuluri la elevi.Eu chulesc ca sa nu iau nota proasta cand ma asculta sau e vreo lucrare,ori ma plictisesc sau daca mi-e foame..Spor la chiul la toata lumea!


Lasă un răspuns

