Dupa colt!

Vechea poveste despre fumatul in scoli sau la coltul acestora. Dupa coltul cladirilor, gardurilor s.a…..elevi practica sportul acesta de mult timp si se pare ca tot mai multi se apuca de el, ei bine, am vazut ca in anumite licee, scoli s-au inventat fumoarele, dar astea sunt doar pentru profesori. Daca s-ar face fumoare si pentru elevi?!(asta e o intrebare buna ..dar cand?!) Cine ar fi de acord cu acest proiect?! „Tutunul poate sa ucida”, multe titluri nocive s-au afisat pe pachetele de tigari, eu zic (pentru fumatori) ca macar la scoala sa va abtineti de la acest tutun, care numai va mananca organismul. Pentru nefumatori viata e u pic mai „roz” in scolii si licee!! Salutare!! (click pe poza pentru marire)

tigara2.jpg

17 comments so far

  1. diana on

    misto blogul…..daca s-ar face fumoar s-ar omora copii intre ei :));));)

  2. guvi on

    imi pare rau si acum k m-am apucat de fumat….mai ales de la o asemenea varsta…(15 ani)…fiind si fata 😛 ….dar….asta e….am incercat…si inca incerc deseori s ma las de fumat…dar imi e greu…cine e fumator…intelege…
    fumatul la scoala??hmmmm….asta e o chestie nasoala…..dar in privintza careia…nu sunt prea multe de facut…..in primi 2 ani de liceu…fumam…in bai…p unde apucam shi noi….si…asha..mai rar…poate odata p zi…o tzigara…repede…dar acum…anul trecut..si anul acesta…in fiecare pauza…in baie cu noi…
    Chiar am discutat despre acest subiect cu cateva cadre didactice….pentru k majoritatea stiu k in fiecare pauza baile fiecarei cladiri sunt pline de elevi care nu merg la baie ptr. a-si face nevoile…ci pentru a fuma…
    asa k…nimeni nu mai comenteaza nimik…baile se verifica rar…ne lasa in pace..dak tot nu au fost de acord sa ne creeze un loc de fumat..desi s-*a discutat problema aceasta de n ori…dar degeaba….nu se poate…nu se poate…ok…ne-am creeat noi loc pentru fumat…
    nu mi se pare corect…normal…pentru k nu toti sunt obligati s inhaleze fumul tigarilor noastre cand intra in baie pentru anumite nevoi….dar…asta e….
    poooop

  3. elevu on

    da ai dreptate si majoritatea sau poate toate cadrele didactice stiu care e „mersul” numai k nu intervin pentru k le convine sa stie k elevi fumeaza prin bai sau ateliere etc, decat sa ii stie k iasa din liceu, un fumoar pentru elevi , mi se pare o idee buna si nu stiu de ce profesorii nu o aproba sa fie ceva de genu: parinti semneaza k copilul lor are voie sa fumeze si gata, dar pana la acest vis, elevi afuma scoala, pe la colturi, prin bai etc…..”Tutunul dauneaza grav sanatatii”

  4. alex on

    eu cred k ar trebui legalizat fumatul in scoli, pentru k oricum si profesori stiu k se fumeaza, dar asta cu „dupa colturi” este doar ptr vazu lumi!

  5. dheo on

    Fumatul e un lucru din care nu ai nimic de castigat…Majoritatea fumeaza doar ca sa fie ca ceilalti sau sa se ridice „la nivelul grupului”…Daca profesorii ar oficializa fumatul, scoliile ar deveni „loc de adoptare de vicii”

  6. guvi on

    aici nu iti dau dreptate dheo….aceleasi lucruri le-am zis si eu….inainte sa ma apuc de fumat….
    poi lasa-i pe profesori…nu-i mai ridica in slavi….k oficializeaza fumatul sau nu…scoala noastra si nu numai….e „loc de adoptare de vicii”…si eu una nu oblig p nimeni sa se apuce de fumat…
    fiecare face ce vrea cu viata lui…si la un moment dat…o sa isi dea seama de greseliile facute…e responsabilitatea oricaruia dintre noi…
    si din moment ce parintii mei nu imi interzic sa fumez…nu cred k ar putea-o face altcineva….
    P.S : incearca si tu sa mai iesi din tipare cat de cat….o viatza ai….( asta nu inseamna k te indemn sa iti aprinzi o tigara 😛 …)
    poop

  7. elevu on

    acum am citit toate comenturile voastre si asa ca o concluzie finala…..majoritatea vor ca un fumoar pentru elevi sa se aplice in fiecare liceu, iar virsta de la care ai voie in fumoar sa fie de 18 ani!……mai mult de atat nu cred k putem ajunge, desi visam unii dintre noi la acest fumoar(pentru nefumatorii nu sunt vise de genu) , poate si nu prea cred ca se va ajunge la asa ceva pentru ca ministerul vrea sanatate si cultura generala petru elevi sai, dar speranta moare ultima!

  8. dheo on

    guvi, am citit replica ta…nu iti interzic parintii, de acord…dar va veni o vreme cand te vei uita in urma si vei vedea ca ai facut o mare prostie, luandu-te dupa gura lumii…parerea mea…
    dintre fumatorii de o viata intreaga sunt destul de putini cei care afirma ca nu le pare rau ca au fumat toata viata…majoritatea regreta…..

    P.S. NU ridic in slavi profesorii, doar imi exprim punctul de vedere

  9. guvi on

    cum am precizat mai sus….imi asum responsabilitatea….cum de altfel se mai zice…omul din greseli invatza…
    de cand ma stiu…am lasat gura lumii deoparte…si de fumat m-am apucat din curiozitate….dar…pana la urma…”curiozitatea” dureaza de 3 ani si cva….asta e….e greseala mea…si sunt raspunzatoare de acest lucru…

  10. larysa on

    in primul rand ma bucur ca exista un asemenea blog in care elevii isi pot exprima opiniile…si eu fumez de 3 ani :(( am tot citit si eu comentariile voastre…si cum zicea guvi ca ” m-am apucat de fumat din curiozitate ” asa si eu la inceput ma tot prosteam dar pana la urma am ajuns de nu pot sa le las…..toti fumatorii din liceu dorim un fumoar in sc bineinteles dar asta nu se va intampla never….nu stiu cand o sa pot sa ma las de fumat….poate daca se vor scumpii( 10 lei pachetu) ….pupici!!!

  11. elevu on

    ma bucur ca te avem printre noi (puishor) …larysa sa speram ca pe viitor poate,… poate..generatiile urmatoare vor fuma la scoala!..:D

  12. Stephy on

    ha ha eu nu fumezzzz nu am treaba:D:D:D:D:D:D asa ca mie nu imi trebe fumoar..dapai ca si la noi ii in baie ii ceatza cand intrii, dar eu nu intru ca toata ma afum si imi miroasa paru dupa aia pfooaiii ce urat….va tzuc nu uita „Tutunul dauneaza grav sanatatii„

  13. guvi on

    poi tie nu iti trebe fumoar…dar nu te gandesti k dak se va creea un fumoar…o sa poti merge linistita la baie…..unde nu o sa mai fie „ceatza”…nu o sa te mai afumi…..si nu iti mai capata parul miros urat…..
    poooosi:*:*:*

  14. elevu on

    fumatori sau nu, fumoarul e un proiect intraznet,pe care tare as vrea sa il vad realizat!

  15. ionaandreea on

    mda….noi tot comentam intruna dar vor ajuge oare comentarile astea in ochii directoarei sa vedem ce parere are ea???ca degeaba ne dorim noi daca ea nici nu sti ce ne dorim cu adevarat…..si noi fumatorii si cei nefumatori sa scape de noi:P:P…voi ce ziceti??

  16. elevu on

    e..nu cred k ar avea ceva impotriva, suntem liberi sa ne exprimam!…este unul dintre cele mai importante drepturi, iar daca doamna directoare „nimereshte” aici, e bine venita, poate mai prinde cateva smecherii prin care mai modereaza legile scoli:D

  17. dj_alynutz on

    ..de foarte mult timp se tot vorbeste despre crearea unui loc, un fumoar al elevilor, unde sa poata sa fumezi linistiti si ei, nu sa se tot fereasca si sa se ascunda prin baile scolilor si DUPA COLT!..dar se pare ca putine scoli au creat acest spatiu..


Lasă un răspuns

