De ce…

…mergi la scoala?! Majoritatea spun ca ca merg pentru a invata, pentru a se descurca in viata….dar oare tu de ce mergi?, in afara de a invata!?…..de distractie?, de plictiseala?..spune-ne si noua!

5 comments so far

  1. elev on

    Merg la scoala pentru a-mi forma o oarecare cultura generala. Sunt la liceu si aici ma pregatesc pentru faculaltate si pentru greutatile vietii care sigur o sa vina.

  2. oana on

    nu mai sunt demult elev dar tin minte ca mergeam la scoala din mai multe motive:

    1. ma obligau parintii
    2. aveam multi prieteni printre colegii de clasa si era misto in pauze si chiar si in anumite ore
    3. m-as fi simtit tare aiurea ca eu sa nu merg la scoala si altii sa mearga
    4. stiam ca am nevoie de o diploma ca sa fac ceva mai departe

    nu cred ca mi-a trecut vreodata prin cap ca merg la scoala ca sa-mi completez cultura generala. si nu stiu in ce masura scoala ne pregateste pentru greutatile vietii. cel putin pe mine nu m-a pregatit deloc…

  3. Nikoxz on

    c’mon mergem la scoala sa ne distram , sa chiulim , sa invatam chestii noi si sa legam prietenii 🙂 pe bancile scolii sunt cele mai frumoase amintiri .

  4. elev on

    pai la ce colegi am in liceu, nu pot sa merg de dragul lor si nici de dragul profesorilor pentru ca favorizeaza pe unii care ii cunosc (profesorii nu sunt integrii).

    intr-o oarecare masura, scoala te pregateste pentru greutatile vietii, inveti sa fi responsabil si alte chestii care te ajuta in viata.

    si da, si eu merg cateodata la scoala doar ca sa iau o diploma si „sa fac ceva mai departe”.

  5. io on

    fratilor io unu merg la sc k sa am d unde veni acasa…..si totusi fara sc ar fi o plictiseala d neimaginat…toti trebuie sa recunoasca k la sc e distractie….


Lasă un răspuns

