Alege-ti profu/a

Elevi si-ar dori sa poata sa isi aleaga profesori?? o intrebare care ma framanta pe mine si poate pe multi altii….cum ar fi daca noi ne-am alege profesorii si nu ei pe noi???..ce ziceti? noi alegem profii..ar fi prea frumos sa fie real…cine stie in viitor..:D profi „contra” elevi. (click pe poza pentru marire…este un mic text)

tu-alegi.jpg

2 comments so far

  1. ionaandreea on

    va dati seama ca daca ar fi sa nealegem profii ar fi vai si amar de noi;))……oricum dak i-am alege noi sigur nu am mai face scoala ptr ca toti am vrea profi cum e cel de geogra de la noi din scoala|:)):))….adica aiurit si care nu te baga in seama orice ai face…nu?:P…v-am pooopat

  2. elevu on

    da, ai drepate ioana nu ar mai fi scoala, dar totusi sa „lucri” cu cine te intelegi mai bine ar fi un avantaj pentru elevi si profesori…zic eu..:P


Lasă un răspuns

