Cetatean de onoare!

Azi a fost una dintre cele mai fericite zile din acest an. Miercuri seara eram ingrijorat, aveam emotii fiindca s-e deschidea la noi in liceu un Centru de Informare si Documentare (C. D. I) proiect guvernamental, si eram putin ingrijorat de activitatea pe care credeam eu ca ar trebui sa o am in timpul „ceremoniei”. Lucrurile nu au decurs asa rau pe cum credeam chiar pot sa zic ca foarte bine a mers totul. Si cu aceasta ocazie primaria orasului mi-a inmanat „coroana”, am fost numit Cetatean de onoare si „Cel mai bun ambasador al orasului Copsa-Mica in anul 2008″….sunt foarte fericit, foarte emotionat, si vreau sa o tin tot asa, eu sper ca acesta este doar inceputul. Multumesc tuturor! (click pe poza pentru marire)

diploma.jpg medalie.jpg

5 comments so far

  1. Tommy on

    Congrats!

  2. guvi on

    Ma bucur pentru tine si iti urez mult mult mult succes pe viitor:*:*:*:*:*:*:*

  3. elevu on

    eu sper ca acesta e doar primul pas…..sper sa ajung muult mai departe…multumesc:*:*

  4. gorcea on

    felicitari fra…..si succes in continuare…

  5. ionaandreea on

    felicitari la aman2….si va doresc multa multa bafta pe viitor ca sa ne mai putem mandrii in continuare cu voi:*:*:*…..


Lasă un răspuns

