Viata la tara…

 Ce tare/cool/smechera/jupana/din cartier/inteligenta e batrana asta. Asa se inchide o gura care pune prea multe intrebari, reportaj inedit:))=))LOL

8 comments so far

  1. guvi on

    =))=))=)) super tare batranica:)):)):)
    ioi ioi:))

  2. elevu on

    cine are o asa bunica ….poate spune ca e nepotu lu buni-dogg:))=))=)))=)))….din 2 cuvinte si 3 miscari, a inchis gura curiosilor, care nu stiu cu ce sa se spele pe cap si intreaba pe alti:))=))=))

  3. ionaandreea on

    foarte tare:)))))))))=)))))))))))))…….ce soada e;))

  4. wise_man on

    ..Nu’s ce ati gasit amuzant… k shi io ma clate-am pe cap cu otet..tot din batrani am auzit k ii bine….amestecat in apa …se zice k bine ..pentru regenerarea pieli.. si nu mai face matreata # ce am produs in viata ??? Matreatza :))…

  5. wise_man on

    Va rog sa nu o jigniti pe buniucutza … ce aveti cu tarani :d …si io is, si ma mandresc .. am mai multa libertate k is la tara … si mai multa liniste … si mai putzina poluare … la tara nu ma refeream in valea viilor ci in zona … in care mio petrec vaknta … adik in Maramures … vash recomanda sa vizitati cea mai frumoasa zona a tarii..:d… de acolo puteti aduce aer curat cu galeata 🙂 …

  6. wise_man on

    …Putzin respect…
    -=wise_man=- ma ureaza o zi placuta ;)…

  7. guvi on

    colegu….ce te-ai ofticat asa…..noi nu am ras de batranica de ce se spala pe cap cu otzet…ci de felul in care i-a inchis gura reporteritzei:))=))
    si cu tzaranii…..nu a pomenit nimik din cate am vazut eu…..:))…..

    vai vai viorel al nostru`:P

  8. wise_man on

    ….no si u acuma ..ma afirmam cu cateva comm.. la blog :)) .. k nu pun botu ….:D …. super tare …clipu ;))


Lasă un răspuns

