Well mp4 vs. iPod Apple shuffle

versus.jpg

Din „nefericire” detin aceste 2-oua gadgeturi, sunt multumit de ele in proportie de 80% iPod si 100% Well, sa va spun de ce?..:

Sa incep cu partea buna a iPodului: Este un gadget mic, foarte usor in greutate dar si in navigare, are 1gb memorie(nu se poate adauga card sau ceva de genu) vine in pachet impreuna cu o perche de casti (foarte bune) si un incarcator/transfer de date,muzica,etc…nu are display, merg aproape toate fisierele audio si se poate folosi ca si stick (pentru alte fisiere).

Acum e randul mp4-ului Well: Este si el usor, ceea ce mi-a placut este ca are acumulator nokia (poate fi schimbat oricand), are un display destul de maricic pentru dimensiunile intregului aparat, are tot 1gb memorie (poate fi folosit ca si stick) merg fisierele audio (mp3, wma, ogg, amv player) poate reda filme intreci dupa ce sunt convertite de un program de pe cd-ul de instalare care se gaseste in interiorul pachetului, are radio, functie de reportofon, photo viewer, si ebook (subtitrare la film) il am de aproximativ un an si merge bine mersi autonomie audio pana la 12 ore, iar video 4-5 ore.

Am vazut recent preturile amandurora..si nu e c-am mare diferenta…….Well (179.99 ron) iar iPod Apple (200.00 ron)

Si acum concluzia:

Dotari: Well 2 puncte

iPod Apple 1 punct

Design: Well 1 punct

iPod Apple 2 puncte

Intretinere: Well 2 puncte

iPod Apple 1 punct

Pret/calitate: Well 2 puncte

iPod Apple 2 puncte

Rezultat final: Well locul 1

iPod Apple locul 2

Daca doriti sa va luati un gadget de mai sus depinde de preferinte, de ex…daca vreti un player mai stilat mai fin la design mai „de firma” optati pentru un iPod Apple, iar daca doriti ca playeru vostru sa fie incorporat cu multe multe multe chestii si in plus un display color pe care sa urmariti poze, videoclipuri, filme, la un pret mai mic, o intretinere mai buna luati-va un Well…nu o sa regretati!…bafta la shoppinguit.

16 comments so far

  1. dheo on

    vreau si eu! cate unul din fiecare!
    da pe gratis! 😛

  2. Stephy on

    e te na si eu am unu well….dar mi s-au stricat castile…ce sa zic eu as da locul unu la iPod si locul 2 la well….si cred ca dupa un timp o sa iti schimbi si tu parerea:P te tzuck:*:*:*

  3. elevu on

    pai stefi daca tu vrei ceva mai stilat…iti place iPodul normal, dar daca cite-ai mai sus tot…poate intelegeai k wellul este mai avantajos si la dotari si la pret si la intretinere la iPod baterie de schimb nu este..doar daca cumpar altu nou, in schimb la Well imi pot lua acumulatori nokia care sunt in jur la 20-30 ron….:D multam de comm:D

  4. Shoricika on

    Eu am itouch de la Apple si merge snur (e ipodul ala ce seamana leit cu iphone-ul :P) E drept, costa de zece ori mai mult decat un Well, dar la o adica platesti si firma. Ca si optiuni in plus, daca am wireless, nu mai am nevoie decat de suc si sunt fericita 🙂
    Orice ar fi, eu zic ca e bine sa te bucuri. Unii nu au nici macar ce ai tu…

  5. elevu on

    pai…eu ma bucur doar ca la un pret asemanator wellul ar fi mai convenabil din mai multe puncte de vedere:D Well-ul l-am cumparat dar iPod-il l-am castigat, eu sincer nu dadeam bani pe el fiindca vroiam sa fie mai „smart” ca si Well-ul:)

  6. coman on

    sa stiti k si io am un well si nu am avut probleme cu el deci lua-tiva well este nr 1 pe http://www.preturi.ro la cel mai cumparat player

  7. florin on

    De ce nu pot sa fac conversie unor fisiere (avi, media file) cu convertorul Sigma Tel de pe CD?
    Multumesc.

  8. elevu on

    nu merge??..nu stiu mie mi-a mers dar mai incearca si cu anumite fisiere avi. care nu sunt asa clare…de exempklu format avi de dvd nu merge, am incercat si eu:)…bafta

  9. Andrei Ciortan on

    ..mp4 well 1 giga ..? 179.99 ron…??! eu am dat 700 de mii pe unu de 4 giga si nu era la reducere,da sunt foarte multumit atat de calitate cat si marime si greutate + 2 ani garantie 😀

  10. Aurel on

    Salutare tuturor.Si eu am un astfel de gadget WELL de 2 Gb,si va rog sa-mi spuneti ce convertor video sa folosesc ca sa pot vizualiza videoclipuri pe mp4.Multumesc anticipat

  11. mino on

    si eu am mp4 well ji sunt foarte multumita de el..asta e tot

  12. tudor on

    am un mp4 well dar nu mil citeste calculatorul cu toate ca l-am instalat de cd-ul de la ei. Ce sa fac. Pls ajutati-ma.

    • iulian on

      am si eu un mp4 de la dreamtech cu aceeas problema. partea proasta este k trebuie dus lareparat si partea buna… eibine nu este si o parte buna in asta dar inca functioneaza.

  13. giulia on

    Buna.am si eu o problema.Am un mp4 well dar nu mi mai merge.Knd incerc sa l deskid imi afiseaza locked si apoi se inkide..stie cineva ce as putea sa fac? :D:D:D

    • iulian on

      iti scrie loked din cauza k pe o parte a mp4-ului are un butonas cu un lacatel mic langa el, este un butonas prin care blocheaza tastatura. io zic sa dai de el:)

  14. ioio on

    i need some help…..
    ..asadar m-am pricopsit (am castigat)..asa peste noapte cu un ipod apple…ajuta-ma cu un soft de instalare…can you do that???


Lasă un răspuns

