Hi5 & Piczo

Pentru majoritatea aceste doua nume va sunt foarte cunoscute, indiferent ca ati participat din aceasta generatie fie ca nu. Eu am fost in amandoua, au scopuri identice, dauneaza la fel de mult! Pe amandoua pui poze, iti faci profilu sa fie cel mai tare din net-parcare, si te-apuci sa dai massuri in stinga si in dreapta sa intre lumea pe profilul tau:), lui „mos” piczo i-a cam trecut vremea, in schimb lui Hi5 acum e in plina dezvolatare, zeci de profile se fac in fiecare zi doar in Romania, eu mi-am sters amandoua profile fiindca nu ma atrage acest album cu mine/despre mine online….nu-i vad rostul. (click pe poza pentru marire)

piczo.jpg hi5.jpg

 


1 comment so far

  1. guvi on

    hmmmm……a mai postat cineva cunoscut un articol despre hi5……:))

    sincer….chiar nu stiu de ce mi-am facut si eu profil p hi5…..il aveam de vreo 4 ani…..dar…fara poze;))….acum de cateva luni ce am pus si eu fotografii…poate de ce toti prietenii mei aveau….si na….hop si eu:P…
    dar intrebarea „de ce iti faci profil pe hi5?” cred ca ar merge mai bine la scumpele noastre cadre didactice:))….p 90% i-am gasit p hi5….ce-o fi cautand ei acolo…aia chiar nu imi explic……noi…hai k nah….mai admiram si noi…un baiat….(in cazul baietzilor…o fata)…dar profii si profele….ce fac????:)):)):))…ne mai trimit si cereri de prietenie…vor sa ii adaugam la lista de prieteni:)):))…..acum astept comentarii…si apoi o sa fie ok:))) =))


Lasă un răspuns

