Dorele?!?!

Se intimpla si in realitate nu numai la TV-eu. Treceam linistit dintr-o misiune de la farmacie, si uitandu-ma in stinga si in dreapta si peste tot, am observat „baieti” de la TV sau macar pareau a face o reclama UNIREA:)), la un sant de 3 metri lungime aproape 1 adincime, se lupatau 5 personaje din care unul era copchil, dar sa vezi faza, doar unu sapa resutl savurau o bere rece si o sticla cu o substanta transparenta la care fiecare se instrimba, ce-o fi oare?? (tzui-k)??! ..si mi-a venit in minte faza „dura” de la tv-eu „dorele mai poti?, hai hai mai cu viata dorele ca inchide la alimentara”:)) (click pe poza pentru marire)

dfsgf

2 comments so far

  1. gorcea on

    deci…se vede cat de muncitori sunt romanii…..vorba aia noi ne facem k muncim,ei se
    fac k ne platesc…..spor la odihna muncitorilor care se intrec care sa stea mai mult

  2. ionaandreea on

    numa la noi se putea intampla asa ceva:)):)):))=))…cand a fost asta ca eu nu i-am vazut:)):))=))


Lasă un răspuns

