Archive for 16 aprilie 2008|Daily archive page

O panarama cu P mare (de la papagal)

Trimit un mass in lista cum ca vreu un ip pentru a incerca o chestie hacker-easca si peste 2 ore vine EL (panarama) ma ia cu vorbe dure pentru el, dar cu un IQ subunitar pentru mine. Si il las sa se laude (asa-s manelisti) cu tot ceea ce a facut, face si este dumnealui (panarama) , dupa o lunga afisare a lucrurilor pe care el (panarama) le face, le are, le stie, ma „bag in seama” in domeniul IT unde el este…pffff… nu master…master of the masters (TV TARAF a mai facut o victima) si sa vezi atunci „papagalu” (asa ma lua el pe mine) ce s-a zburlit…daca eu sunt papagal atunci el e nigger (cioara). mai jos imagine cu subsemnatu Io (gripa_aviaraa). AS DORI DACA SE POATE DUPA CE IL ADAUGATI IN LISTA NU IL INTREBATI CE FACE..FIINDCA VA TREBUI SA „INTERVENITI” IN DISCUTIE…ALTFEL DIN LAUDARII NU IASA !! RADETI DE EL…MERITA CE-I MAI BUN PENTRU EL, O MAMA DE BATAIE!!

Hackeri, trackeri, crackeri…

Sunt putin din fiecare:)), imi plac jmecheriile pe pc, mai ales cele care ma ajuta sa sparg conturi de administrator. Imi place ca cunosc mai bine „sistemul” windows xp, lucruri noi, pe care inainte la faceam si nu stiam ce comenzi face pc-u pentru a ajunge la cererea mea. Mai jos o sa vedeti cateva jmecheri (trick-uri) facute de mine dupa un tutorial englez-rus (mai la mijlocului clipului imi spune cum pot creea un malware pt site-uri, bloguri, de genu)

Numele meu a aparut la ceas??? oare cum??

Pagina de web ca imagine de fundal (background) misto:D

Si acum ceea ce mie mi-a placut cel mai mult VIDEO IN BACKGROUND (fundal)