Mica da puternica

Familia mea detine un Vw polo 6n, dupa cum am scris in posturile trecute, am fost plecat la ROBLOFEST cu blogul orasului Copsa-Mica ( www.copseanul.com ) iar mijlocul de transport care ne-a facut prezenti acolo este o „masinuta” asa zic tipii cum BMW-urile, dar in fine…..am filmat cat am apucat de pe autostrada de la Pitesti spre Bucuresti…viteza maxima atinsa…190 km/h…dar eu am vazut k a sarit un pic peste 190:))…clip mai jos:D

9 comments so far

  1. vlady on

    La cat de clar se vede cadranul poti sa spui ca ai avut si 210 km/h

  2. elevu on

    pentru cunoscatori stiu sa aprecieze..si cine stie un polo are maxim 220 km/h, dar aia este puterea motorului totala, iar incetinirea o face aerodinamica si conditile de drum:D

  3. IO gripa aviaraa on

    da…eu nu am asa ceva,…findca merg cu caruta..eu sunt panarama aceea….:)..recunosc sunt timpit si prost si cateodata am un inteligent un pic mai mare decat al unei maimute:)…iti doresc mult succes cu acest blog..chiar imi place

  4. elevu on

    :));))) nu ma asteptam sa imi mai scrii pe blog dupa ce am comunicat dragilor mei cititori felul tau „exotic” de a fi ..:))..mc de comm..mai astept

  5. anonymus on

    @aviara
    daca esti cat o maimuta, cred ca ai gresit bananierul 😉

  6. IO gripa aviaraa on

    nu ma asteptam sa le aprobi!!!! poate pot sa va ajut la diverse probleme legate de hardware si lumea IT, in masura in care stiu…ma si laud ..k eu sunt manelist mistocar….am observat k am avut un numar impresionant de clickuri si visite pe postul in care ma descrie baietul acesta, si recunosc asa sunt:(..nu mi greu sa fiu sincer:)…..

  7. elevu on

    ajutor nu am nevoie..dar la psihiatru ai incercat?…poate are nevoie el..in ziua de azi numai sunt pacienti..si…cum tu esti..hmmm..sti ce vreu sa zic:D

  8. Razvan on

    bah …e probabil nu zic sa mergi cu 190 cu un polo….da doar pe autostrada. banuiesc ca e pe benzina si motor de 1.4 .

  9. elevu on

    e motor de 1.o dar e cu cilindri in bi-turbo
    ….si era la maxim in a 6-sea si cu pedala in blana:D..poate si putin portanta vantului..dar nush..am mers cu 190 km.h mult timp..adica mult:P…10 minute k apoi sa aglomerat :(…


Lasă un răspuns

