Antivirusul, medicul pc-ului

Timp de cateva saptamani nu am avut nici un fel de antivirus deoarece am avut unul (Kaspersky) dar era downloadat de pe net( site-ul oficial) si era in versiunea trial de 30 de zile:(. A trecut o saptamana fara, doua trei, si asa mai departe pana cand am observat ca pc-ul meu merge foarte greu si are multe bug-uri……Cautand pe net am gasit un torrent care imi „oferea” un antivirus tot Kaspersky doar cu 96 de key (1 key= 4 luni activare) si am inceput descarcarea….este exact cum v-am spus i-am dat update si am dat o scanare sa vedem, cati virusi am in pc, ehhhh, nu ma asteptam la atat de putini dar pe cat sunt de putini sunt destul de periculosi, am detinut 5 virusi Trojan (cica unu dintre cel mai nasol virus) ei uite eu am avut 5 versiuni:))…o poza poate va face credibila povestioara mea:D (click pentru marire)

2 comments so far

  1. any on

    nu imi merge winamp-ul…nu imi deschide melodiile si se si blocheaza cand incerc sa le deschis, trebuie sa restartez compul, ce sa fac???nu ma pricep…help!!!!!

  2. elevu on

    any, depinde de antivirus, incearca sa dai o scanare a unitatii C, sau in unitatea in care se afla windowsul. Daca ai scanat, si anitivrusul ti-a curatat/sters fisierele infectate si tot iti da anumite erori, inseamna ca sistemul e deja instabil, cel mai bine ar fi sa il formatezi:), daca imi dai mai multe detalii, poate te pot ajuta, bafta!


Lasă un răspuns

