Gay

Vroiam sa parasesc messengerul pentru a pleca la somn, cand imi apare o fereastra de add un friend, si dau accept si toate cele si intra el (cioby luci) nu l-am mai vazut in viata mea, si urmeaza conversatia…

|) /\ \/ | |)™ .: salut
|) /\ \/ | |)™ .: cine esti?
cioby luci: cioby
|) /\ \/ | |)™ .: ???de unde?
|) /\ \/ | |)™ .: 🙂
cioby luci: din valea aurie
cioby luci: u
|) /\ \/ | |)™ .: p undei aia??
|) /\ \/ | |)™ .: 🙂

cioby luci: si la ce sc esti
|) /\ \/ | |)™ .: Copsa-Mica
|) /\ \/ | |)™ .:
|) /\ \/ | |)™ .: liceul Nicolae Teclu
|) /\ \/ | |)™ .: tu?
cioby luci: io am terminat sc
cioby luci:
cioby luci: cati ani ai
|) /\ \/ | |)™ .: 17
|) /\ \/ | |)™ .: tu?
|) /\ \/ | |)™ .: 20?
|) /\ \/ | |)™ .:
cioby luci: dap
cioby luci: de unde esti
cioby luci:
|) /\ \/ | |)™ .: Copsa-Mica…am mai zis
cioby luci: aha
cioby luci: na trm o poza cu u? (pupici)

|) /\ \/ | |)™ .: de ce m-ai adaugat in lista ta?
cioby luci: pai asa
cioby luci: sa mai vb
|) /\ \/ | |)™ .: de unde ai id meu?
cioby luci: si nu am pretena
cioby luci: pai din schimb de liste
|) /\ \/ | |)™ .: aham
|) /\ \/ | |)™ .: si de ce imi zici k nu ai prietena?
|) /\ \/ | |)™ .: te-am intrebat eu de prietene?
cioby luci: pai asa
|) /\ \/ | |)™ .:
|) /\ \/ | |)™ .: iti plac fetele?

cioby luci: nu

|) /\ \/ | |)™ .: mie imi plac
cioby luci: ai prietena?

|) /\ \/ | |)™ .: nu… dar de ce pui intrebari de genu unui baiat?

cioby luci: …poate imi plac baieti
|) /\ \/ | |)™ .: …pff..eram sigur k estii gay
cioby luci has signed out. (07.05.2008 20:33)

Concluzie: trag gay-ii la mine???!!! e al 2-lea in mai putin de o luna…..:), trebuie sa imi pun la avatar o poza cu chipul unei fete si sa o declar gagik-mea altfel ma asalteaza astia mai pe invers:), nu e destul k e gay baiatu mai e si manelar priviti ce lant are:D..ciumegarit!:)

Technorati Profile

3 comments so far

  1. gorcea on

    sti care e culmea???si io iam dat accept…si tot astazi…te iubeste gay-ii ca p margineanu femeile….sper sa scapi de asa ceva…..

  2. elevu on

    frate, io zic sa iid ai ignor paan mai ai timp:) ….o sa imi para rau dupa tine:) ….ma da stiic are e culmea in mai putin de o luna deja doi au intrat p mine cu faze de genu…plm..?? sunt k mierea pt gay:))=)))))

  3. mamarutza on

    eu zic sa iti dai intalnire cu el :)) ii bagi un par in cur si in imp ce el savureaza momentul tu faci poze si apoi fugi 😉


Lasă un răspuns

