Azi..16.5.2008

Azi, o caldura afara de transpirai sub limba…:))…cred ca a fost cea mai calda zi din ultimele 2 luni…huuuh pe la umbra m-am retras si eu, dar nu am avut astimpar fara sa fac vre-o 2-3 poze….poze in care ma vad, ca am mult in care sunt „ascuns” de altii/altele si am zis „”i-a sa imi „trag” cateva poze””……In prima poza sunt eu si bara (nu streaptease bha) incercam sa ma tin paralel cu solul si sa cad perpendicular pe bara:D (prea multa matematica strica:)) ) iar in a doua poza imi puneam intrebarea, „sa da, sa nu?” dar am decis sa nu,……………… sa numar pasi care ii fac in timpul caderii:))=)) (aaa tu credeai ca sula, credeai prost, numai trage concluzii din ce spun ca intelegi pe dos.)

No comments yet

Lasă un răspuns

