Magazinu’ ciudateniilor…:))

Datorita unor bune prietene (zic eu k sunt bune) care au fost prin oras, au intrat intr-un magazin plin de de-toate:)) si acolo au fost uimite de anumite lucruri dar in mod special de 2 :))) cum sa ai tu scris la tricouri galbene, „tricouri color” si la brichete sa scrii „pix invisibil” eu am sa acord acestui magazin porecla de „magazinu’ invizibil color” :)) prea tare, vedeti si voi pozele……(multumesc inca o data prietenelor ioana si paula:* )

6 comments so far

  1. ionaandreea on

    frumos…..frumos……:P

  2. hfjdhjkhd on

    … tricou la 5,50 lei:))))
    era ceva 38?:))

  3. elevu on

    da era un 38…esti familiarizat cu el…..ca l-ai nimerit bine:))

  4. dheo on

    lacatel…nice
    deci ca sa am gama completa trebuie sa cumpar, lacatoi, lacatas, lacat, lacatel, lacatus, laca ala micu….si altele

  5. *Lu* on

    Cred ca nu te-ai prins ca pixul era de fapt acolo, langa bricheta, doar ca era..invizibil:D

  6. elevu on

    lu m-am prins (ca laptele) numa ca m-am prins dupa..in fine..dar de tricou color ce zici??:))


Lasă un răspuns

