Adobe After Effects CS3

Pasionat de „magie”, trucuri, noutati, jmecheri si altele de genu am tot auzit pe anumite forumuri si site-uri de Adobe After Effects CS3 ca ar fi cel mai bun program de facut efecte speciale si nu numai…..Dupa cum spuneam pasionat de (…) l-am luat si eu. La inceput mi-am prins urechiile (adica acum 7 ore, acum e ora 01:38 noaptea), dar acum mi-a iesit ceva dupa multe tutoriale, am invata unele lucruri si programul mi se pare destul de usurel:)), o sa va arat un filmulet trucat cu acest program ….. „Textul Mistic” pe foaie incepe sa se scrie „Alex aka elevu'”….vizionare placuta:))

No comments yet

Lasă un răspuns

