Miniclip (medical zoom)

Dupa cum am zis m-am apucat de jmecherii cu Adobe After Effects cs3….(l-am luat moca). Dupa primul meu clip, m-am ambitionat sa mai fac unul, dupa un tutorial de pe net. Sper sa va placa Medical zoom (zoom in interiorul venelor, celule vii si moarte) 😀 clipu mie mi se pare super tare, pacat ca youtube nu are claritate ff buna..am un format HD care doreste vine cu cd;)) e de 40 mb…;D cy’a..

2 comments so far

  1. Mariusica on

    =)) foarte tare pustiule. ti-am zis ca le ai 😀

  2. ionaandreea on

    mda…..cam asa ceva se intampla….si e tare nasol:(:((:((:*:*:*:*


Lasă un răspuns

