Evenimente prin Medias

Azi in data de 19 mai 2008, eu si cativa dintre colegi mei (baieti) am venit in Medias (noi „apartinand” de Copsa-Mica) pentru a face poze care trebuiesc a fi puse pe nush ce diplome;))..in fine…pe tren totul OK (k.o) ajungem la magazinu’ cu „pricina”. Si trebuia sa asteptam 2 ore pana la finalizarea procesului de „scoatere a pozelor” (nu am vrut sa facem la minut). In timp ce asteptam la umbra unui copac din parcul de vizavi, un domn de la Orange iasa in strada pentru a imparti reviste cu oferte si alte minuni legate de orange. Ne-a servit si pe noi domnu’ si ne-am apucat de rasfoit….nu dupa mult timp un coleg impreuna cu alt coleg incep sa ni le ceara pentru a le impartii ei…facandu-i concurenta tipului de la Orange, cand a vazut ca are asa mare concurenta i-a mai servit pe colegii mei cu inca cateva exemplare:))…sincer, baiatul de la orange numai avea cui sa dea reviste fiindca colegii emi erau mai eficienti:))

Clip 1 (ATENTIE: limbaj vulgar, intrati pe propria raspundere)

Clip 2 (ATENTIE: limbaj vulgar, intrati pe propria raspundere)

Si apoi dupa cateva reprize de biliard, ne-am intors in parc pentru a astepta sa fie gata pozele si sa mergem dupa ele (a zis ca pozele sunt gata dupa ora 5) …si ce sa vezi…Bebe aurolacul, vocea, exprimariile si tonurile care le scoate/face, alcatuiesc un baiat fenomenal:)):))=))…

Dj b3b3 live (ATENTIE: limbaj vulgar, intrati pe propria raspundere)

4 comments so far

  1. mamarutza on

    hahhhaaaaaaaa……. mijtoo:))

  2. dheo on

    v-ati distrat pe cinste se pare, nu boys?

  3. wise_man on

    Sunteti…tari….:))) mai ales neala shi andrei ;))))

  4. wise_man on

    ….Va puteti scoate un videoclip… cu Bebe ;))


Lasă un răspuns

