Emo %

Esti 11% Emo.

Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa. Multumesc ca ai jucat…

testul l-am vazut prima data pe Limbrici , fa si tu testul AICI

8 comments so far

  1. cristina on

    deci…eu nu am nimic cu oamnenii EMO….fiindca sunt si ei oameni ca toti ceilalti apoi…testu asta intr-un fel mi se pare ridicol…mai ales primele intrebari chiar sunt ridicole…apoi..daca asc AFI sau SIMPLE PLAN sau MY CHEMICAL ROMANCE sau oricare formatie ce era pe acolo..nu inseamna ca esti EMO….sau..daca porti negru la fel….in fine asta e testul..dar asta e parerea mea…si sa fim seriosi…foarte multi copiaza stilul EMO…desi nu vor sa recunoasca….

  2. elevu on

    da, in mare parte ai dreptate….deja chestia cu emo e ceva de genu’ rasism….dar testu acesta e facut sa arate si el cat la % esti „imo” ….esti emo??:)), eu nu sunt si nici nu copiez ceva din „stilul” emo….

  3. cristina on

    l-am facut si sunt 37%….deci mai am..pana ajung….oricum..niciodata nu voi fi „IMO”…fiindca..mno…nu e genu meu…dar stilul emo imiplace cu mici exceptii…si nu ii consideri distrusi

  4. elevu on

    da..o prietena e „imo” si a facut testul….87% a „reusit” :))=)))….i-am zis sa mearga acasa la ea si sa plinga ..nu la mine:))=))…eu nu tin cont daca e imo sau nu, rocker sau nu, manelist, etc… fiecare e liber sa fie cine si ce vrea! 😀

  5. cristina on

    da ai dreptate…dar….sa fim seriosi..poti sa mai si minti….ca si eu sunt depirmata..poate chiar am un moment dinala..dar..nu inseamna ca sunt „EMO”…oricum..poate chiar ii…desi pana cand cunosc persoana..ma indoiesc..asa ca..:D..nu conteaza:P

  6. cristina on

    aaa…sau poate te gandesti la moarte..dar in alt sens:D…uitasem sa zic asta..:P

  7. ucshiva on

    Porcarioare cu nume de teste. 😛

  8. guvi on

    mna….:)) mi-am facut si eu testul „EMO”…..si…

    Esti 13% Emo. Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa. Multumesc ca ai jucat…


Lasă un răspuns

