Scuze

Scuze ca nu am mai scris de ceva vreme, scuze ca v-am facut sa va fie dor de mine (lol), dar pe caldura asta, in afara de mers la strand sau orice alta sursa de racorire a trupului, sau la o bere rece care revigoreaza trupul si mintea:D, chiar nu ai ce sa mai faci pe acasa. Da, maine e penunltima zi de scoala, vine vacanta, se apropie taberele cu „plecare” la mare, munte. Sper ca ma voi duce si eu undeva in vacanta asta, ca vacanta trecuta nu am avut parte de asa ceva, doar pe aici prin apropierea Sibiului. Inca sunt socat ca am o medie semestriala mai mare decat a unor colegi, care dupa impresiile lasate pe la ore, au invatat, eu nu cred ca am invatat o lectie tot anul (sincer) si am o medie cum spuneam superioara lor (cei care au invatat), nu sunt primu, dar sunt pe-aproape. Ce sa va mai zic, nu promit ca o sa scriu in timpul vacantei in fiecare zi, poate 1 articol / saptamana (sper). Va doresc vacanta placuta, sa aveti noroc in tot ceea ce vreti sa faceti, si sa nu uitam cel mai important lucru SANATATEA, grija mare, pe caldura asta….Cius:*:*

4 comments so far

  1. dheo on

    vacanta placuta si tie!
    cine stie cunoaste! cu cine stateai tu in banca si cu cine ceilalti colegi? 😛

  2. cristina on

    scuze acceptate:>..in fine…zici ca e o pagina de jurnal…ti-am zis ca iti dau niste comment-uri si uite ca ii dau….felicitari pentru rezultatele foarte bune si iti doresc si tie VACANTA:X placuta….toate bune si frumoase…dar a aparut o mica greseala….cuvantul „cius”…provenit din limba germana NU se scrie asa …se scrie „tschus”..restul totul e ok..pup:*

  3. elevu on

    eu vorbesc de cius pe romaneste:D stiu de cel german, dar aceasta este un „cius” romanesc:D (TM)

  4. gorcea on

    frate dak tot a venit vacanta…si e o caldura de mori trebuie sa mergem la o bere….asa k baietii


Lasă un răspuns

