Gheorghe Hagi

gheorghe-hagi1„Am debutat in 1983, au urmat meciuri importante in calificari, dupa care a venit turneul final din Italia. Din acel moment au urmat cetitudinile, continuitatea in rezultate. Campionatul Mondial din SUA a fost punctul maxim pentru mine.

Istoria in fotbal se scrie si cu bune, si cu rele, insa eu ramin cu amintirea ca la 35 de ani si jumatate eram prezent la turneu final, impreuna cu echipa nationala a Romaniei. Si nu oriunde ci in faza sferturilor de finala.

Cand am evoluat in tricolor, am dat mereu totul, am pus mereu nationala pe primul plan, indiferent unde eram”

Acestea au fost cateva citate, din interviurile lui Gheorghe Hagi, cel mai mare fotbalist al frumoasei noastre tari, Romania.

Am ales sa scriu despre el, fiindca am cumparat recent Gazeta Sporturilor cu DVD-ul „Gheorghe Hagi-vol 1 nationala” + revista intitulata la fel, desi stiam „istoria carierei” lui G. Hagi, acest documentar ma lasat cu o imagine si mai frumoasa despre fotbalul din Romania, cel ce a fost…cel din ziua de azi e plin de vandalism, de blaturi, si alte „afaceri” murdare.
DVD-ul este de 116 minute si cuprinde toata cariera lui G. Hagi.(se gaseste doar in gazeta sporturilor de astazi)

No comments yet

Lasă un comentariu